Brojne kritike na filmsku adaptaciju popularnog bestsellera „It Ends With Us“

Izvor: Unsplash

Knjigu „It Ends With Us“ je popularizirala #BookTok zajednica na TikToku. Knjiga je svjetski bestseller, a veliki uspjeh je ostvario i njen nastavak pod imenom „It Starts With Us“. Zato su ljubitelji ovih knjiga bili oduševljeni kada su čuli da će se po knjizi snimiti film.

Uloge u filmu razočarale publiku

Brzo se na TikToku pojavio trend u kojem su obožavatelji knjige birali tko je po njihovom mišljenju najbolji za te uloge, tako je primjerice najveći favorit publike za ulogu Lily bila glumica Sadie Sink. Ali na veliku žalost publike, njihove želje se nisu ostvarile. Glavne uloge su dobili Blake Lively i Justin Baldoni, koji će glumiti Lily i Ryle-a. Ono što je najviše iznenadilo publiku je to koliko godina glumci imaju. Lively ima 35 godina, dok je njezin lik u knjizi imao 23 godine. Baldoni ima 39 godina i glumi 30-godišnjeg neurokirurga Rylea Kincaida. Ali tu razočarenjima publike nije bio kraj.

Reakcije publike na slike sa snimanja filma

Snimanje filma je krenulo prošli mjesec, i to naravno nije prošlo u tajnosti. Znamo svi kako to ide, svako snimanje filma koje nije zatvoreno za javnost netko slika, snimi i objavi na društvenim mrežama. Tako je bilo i u ovom slučaju. Publika je vidjela outfite koje Lively ima u filmu, i šokirali su se, i razočarali. Opisali su stylinge kao „skroz babski stil“, koji se nikako ne poklapaju sa Lily o kojoj su oni čitali u knjizi. Čak je došlo do toga da dio publike navija da se film niti ne snimi jer smatraju da bi to bilo sramota s obzirom na knjigu.

Autorica knjige stala u obranu cijele filmske ekipe

Sada se o svemu po prvi puta oglasila autorica knjige, Colleen Hoover. Rekla je da se ne sjeća da je ikada opisivala odjeću i da ju nije briga što glumci imaju na sebi već razgovor koji vode i sama priča. Za slike koje su izašle kaže da je publika vidjela nekoliko odjevnih kombinacija koje su potpuno izvan konteksta i da se ne brine oko toga. Osvrnula se i na godine glumaca, objasnila je da je pisala likove studentske dobi jer je takav ugovor imala, ali da nije znala da se neurokirurzi školuju 50 godina i da je nemoguće da postoji neurokirurg od 20 i nešto godina. Istaknula je da je to njena greška, koju je htjela ispraviti u filmu.

S obzirom na sve priče i komentare koje se vrte oko filma, biti će zanimljivo vidjeti kako će to sve na kraju ispasti

Popweb Aplication

Moglo bi te zanimati