Niche parfemi koje ne smiješ propustiti!

 Niche parfemi koje ne smiješ propustiti!

Postoje i oni među nama koji nisu fanovi lijepih mirisa, no ovog puta vodimo se idejom da ipak većina voli pronaći onaj miris koji nas apsolutno najbolje opisuje ili barem kako se osjećamo. Miris, to jest, parfem je zapravo ekstenzija karaktera osobe, i imati barem jedan potpisni parfem definitivno je važan dio odrastanja i sazrijevanja.

Uz cijeli niz parfema koje možeš naći u drogerijama poput DM-a, Mullera ili Bipe, postoji jedna specifična kategorija parfema koju je potrebno prvo predstaviti i objasniti. Naravno, govorimo o niche parfemima.

Što su oni zapravo? Najveća razlika između klasičnih parfema i niche parfema je u kompoziciji, to jest, sastojcima. Niche parfemi sastoje se od vrlo skupih sastojaka koje predvode luksuzna i rijetko dostupna ulja. Po definiciji, to su parfemi koji se kreiraju za vrlo specifičnu grupu ljudi. Jedna od najvećih razlika koju možeš primijetiti koristeći niche parfeme je činjenica da kroz period korištenja, parfem ispušta različite note kroz dan. Kada parfem staviš na ruku ili vrat, osjetit ćeš prvo najjače note koje prevladavaju, a kako dan prolazi, primijetit ćeš one slabije note ili podnote kako izlaze na površinu. Na taj način u potpunosti možeš otkriti skoro sve sastojke parfema i prepoznati što ti se najviše sviđa na tvojoj koži i u budućnosti tražiti parfeme koji imaju tu ključnu notu kao glavnu.

Foto: Pexels

Niche parfemi dolaze s jednim minusom – cijenom. Ne postoje niche parfemi koje možeš pronaći ispod 800 kuna, i to najčešće za najmanju bočicu od 30 ml. No, iako ta cijena zvuči puno, trajanje takvih parfema je nezamjenjivo i jedna bočica može potrajati jako dugo. Naravno, spomenuli smo ti najmanju moguću cijenu. Super luksuzni brandovi kreiraju parfeme koji mogu doseći cijenu od nekoliko tisuća kuna.

Ako si mirisni entuzijast i želja ti je ući u svijet niche mirisa, postoje određeni parfemi koji imaju kultni status i apsolutno vode u kvaliteti. Prvi parfem koji trebaš staviti na svoju listu je fenomenalni Le Labo Santal 33. Ovaj uniseks parfem idealan je i za žene i za muškarce, a njegova opojna aroma drvenih i začinskih nota ne mogu nikoga ostaviti ravnodušnim. Platit ćeš 160 eura za bočicu od 50 ml.

Drugi niche parfem koji nećeš htjeti prestati nositi je branda Killian, a zove se „Love, Don’t Be Shy“. Ovaj parfem zavesti će svakoga tko ga osjeti, a primarno je namijenjen ženskoj populaciji. Note ruže, naranče i slatkiša čine ga opojnim, a koliko je zapravo dobar govori činjenica da je ovo najdraži parfem Rihanne, koju apsolutno svaka osoba s kojom dođe u kontakt ispituje koji parfem ima na sebi. Cijena nije sitnica. Za ovaj zavodnički parfem morat ćeš izdvojiti 240 dolara za bočicu od 50 ml.

Foto: Pexels

Zadnji parfem koji ćemo ti predstaviti je od branda Juliette Has a Gun, a njegov naziv je „Not A Perfume“. Ovaj vrlo poseban parfem sastoji se od samo jedne note – Cetalox, koja se inače koristi kao baza većini parfema. Posebnost ovog parfema je što svakoj osobi miriši drugačije jer se Cetalox spaja s kožom i zapravo potencira miris ljudske kože kao glavni adut. Rezultat je zapravo minimalistički i čist miris koji ne izlazi iz glave. Njegova cijena je nešto pristupačnija, pa ćeš tako za bočicu od 50 ml morati izdvojiti 70 eura.

Niche parfemi svakako su određeni tip investicije, i mogu potrajati godinama ako ih se pravilno koristi. Ako ne znaš koji je parfem za tebe, najbolje je investirati u takozvani „Discovery Set“ nekog od brandova koji te zanimaju, gdje ćeš dobiti minimalne mililitraže u nekoliko mirisa, a sve po pristupačnijim cijenama. Neka mirisne igre započnu!

Popweb Aplication

Moglo bi te zanimati

Close Koristimo kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda web stranice slažete se s uvjetima korištenja. Kliknite ovdje i saznajte više informacija.